page_banner

nutizie

Cum'è una nova generazione di prudutti di prumuzione video elettronica, u librettu video hà scatenatu una nova rivoluzione publicitaria in a maiò parte di u mondu appena entratu in u mercatu. Cù u cuncettu unicu di cuncepimentu di i clienti, stampa di apparenza squisita è putente funzione di riproduzione video elettronica interna, u pruduttu mette in risaltu u cuncepimentu di prumuzione unicu di a cumpagnia è migliora l'immagine di alta gamma è unica di a cumpagnia.

Dà vita à a vostra stampa cù sonu è visione! Servizii à misura per Creativi, Marketeers è Stampanti.

I nostri opuscoli video varianu in dimensione, cù u più chjucu schermu paragunabile à un iPhone o smartphone è u più grande à un dispositivu tablet o iPad.

• A cumminazione di album di carta è schermu LCD rende u vostru pruduttu o marca u megliu martellu visuale.

• In u prucessu simplice persunalizatu, realizemu ogni idea nova per voi.

• L'interruttore magneticu hè faciule da aduprà. Apertu per ghjucà video è chjude per spegne.

• A funzione di u buttone è a dimensione di u schermu sò opzionali. Ingressu USB 5V è a batteria hè ricaricabile.

U librettu video hà cambiatu i libretti monotonii in carta è i modi tradiziunali di prumuzione; porta à l'utilizatori una maravigliosa video in ogni mumentu è in ogni locu da a forma di publicità audio-visuale portatile. Ancu più impurtante, hà realizatu u docking senza barriere trà i prudutti di a cumpagnia è l'utenti.

U librettu video vanta un cuncettu unicu di prumuzione di produttu, chì porta à l'utilizatori un sentimentu dinamicu, intuitivu è tridimensionale. U modu promozionale unicu persunalizatu suscita l'interessu particulare di l'utilizatori per a marca è crea una impressione indelebile nantu à a cumpagnia. In listessu tempu, face pensà à l'utilizatori chì site l'unicu.

U librettu video presenta l'idee di a cumpagnia sia dinamica sia statica, ciò chì hè rinfrescante per noi. Rende a cultura aziendale, i prudutti di l'azienda, ecc. Più unichi è li mostra à un livellu più altu cumpletamente, dendu un megliu effettu di publicità.


Tempu di posta: Mar-08-2021